Amerraind RPG
FAQ
Użytkownicy
Grupy
Galerie
Rejestracja
Zaloguj
Profil
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
Szukaj
Forum Amerraind RPG Strona Główna
->
Amerraind
Napisz odpowiedź
Użytkownik
Temat
Treść wiadomości
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje
HTML:
NIE
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
Kod potwierdzający: *
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Skocz do:
Wybierz forum
Ogólnie
----------------
Regulamin
Amerraind
Zapisy
Pomysły
Offtopic
Prace Budowlane
Amerraind - Informacje
----------------
Geografia świata
Rasy i języki
Historia
Wierzenia
Organizacje
Wiedza różnoraka
"Biały Kruk"
Amerraind - Miasto Akkia
----------------
Port
Ulica Handlowa
Świątynia Meridi
Dzielnica Straży Królewskiej
Arena
Dzielnica Mrocznego Bractwa
Dzielnica Magii
Południowe Posiadłości
Brama Wjazdowa
Tereny dookoła Akkii
Amerraind - Valen Argus
----------------
Główna Brama
Pałac Króla
Królewskie Ogrody
Dzielnica Bogaczy
Świątynia Amera
Dzielnica Handlowa
Amerraind - Góry Brearskie
----------------
Wieża Magów
Gniazda Smoków
Amerraind - Puszcza
----------------
Księżycowe Uroczysko
Świątynia Hiricina
Wioska Krwawych Włóczni
Amerraind - Lavrenpsellm
----------------
Pałac Alabastrowy
Dzielnica Łuczników
Dzielnica Magów
Dzielnica Zielarzy
Tereny wokół miasta
Amerrind - Drogi i Trakty
----------------
Z Akkii do Valen Argus
Z Valen Argus do Gór Brearskich
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
Samael
Wysłany: Śro 19:48, 11 Paź 2006
Temat postu: Magia
Magia
"Nieskończone możliwości, rozbijanie nieba, połykanie przestrzeni, taniec z czasem, podpalanie lodu, wiara, że to, co nierealne, może się ziścić."
Moc Żywiołów
- pozwala panować nad naturą. Wykorzystywać do zadawania obrażeń istotą żywym i ożywieńcom, pozbawiając cel siły oraz życia lub niszcząc jego broń i pancerz. Zaklęcia te mogą mieć również inne zastosowania. Wszystko co można robić z przyrodą ^^...
Zaliczamy tutaj, wyczarowanie małych płomyków ognia itd.
Iluzja
- manipulacja rzeczywistości i osób żywych. Magowie o tych umiejętnościach mogą manipulować osobami żywymi jak i zwierzętami. Zamieniać się w inne istoty, lub sam wygląd. Stawać się niewidzialnym. Chodzić po wodzie, a nawet lewitować.
Teleportacja
- trudna sztuka pozwalająca teleportować się w wybrane miejsce. Aby się w niej wyszkolić potrzebne ukończenie wyższej szkoły magicznej w samej gildii magów. Posiadając ową moc, można nie tylko teleportować siebie, ale i rzeczy oraz inne osoby.
W samej gildii są osoby które za małą opłatę mogą cię gdzieś przenieść.
Ożywianie
- główna umiejętność nekromantów. Pozwala na ożywienie umarłych, zombie i innych zjaw. Aby móc je stosować trzeba mieć pozwolenie gildii. Inne przypadki zakazane.
Alchemia
- sztuka łączenia ze sobą pozornie bezwartościowych składników i tworzenie z nich niezwykle potężne mikstury. Mikstury mogą leczyć, chronić przed obrażeniami i magią itd.
Uzdrawianie
- sztuka magiczna pozwalająca leczyć różne przypadłości i chronić przed nimi, na sobie, jaki i na innych.
Zaklinanie
- trudna sztuka zaczarowywania broni lub pancerzy. Magowie o tych umiejętnościach potrafią stworzyć z zwykłego miecza, potężną magiczną broń. Niestety sztuka ta jest bardzo trudna, rzadko można spotkać maga o tych umiejętnościach. Poza tym zaklęta broń jest bardzo droga.
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Elveron phpBB theme/template by
Ulf Frisk
and
Michael Schaeffer
Copyright Š Ulf Frisk, Michael Schaeffer 2004
Powered by
phpBB
© 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin