Amerraind RPG

FAQ Użytkownicy Grupy Galerie Rejestracja Zaloguj
Profil Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości Szukaj

Magia

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Amerraind RPG Strona Główna -> Amerraind
Autor Wiadomość
Samael
Zły i Straszny Admin (ale Człowiek)



Dołączył: 30 Wrz 2006
Posty: 1570
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 19:48, 11 Paź 2006    Temat postu: Magia

Magia
"Nieskończone możliwości, rozbijanie nieba, połykanie przestrzeni, taniec z czasem, podpalanie lodu, wiara, że to, co nierealne, może się ziścić."

Moc Żywiołów - pozwala panować nad naturą. Wykorzystywać do zadawania obrażeń istotą żywym i ożywieńcom, pozbawiając cel siły oraz życia lub niszcząc jego broń i pancerz. Zaklęcia te mogą mieć również inne zastosowania. Wszystko co można robić z przyrodą ^^...
Zaliczamy tutaj, wyczarowanie małych płomyków ognia itd.

Iluzja - manipulacja rzeczywistości i osób żywych. Magowie o tych umiejętnościach mogą manipulować osobami żywymi jak i zwierzętami. Zamieniać się w inne istoty, lub sam wygląd. Stawać się niewidzialnym. Chodzić po wodzie, a nawet lewitować.

Teleportacja - trudna sztuka pozwalająca teleportować się w wybrane miejsce. Aby się w niej wyszkolić potrzebne ukończenie wyższej szkoły magicznej w samej gildii magów. Posiadając ową moc, można nie tylko teleportować siebie, ale i rzeczy oraz inne osoby.
W samej gildii są osoby które za małą opłatę mogą cię gdzieś przenieść.

Ożywianie - główna umiejętność nekromantów. Pozwala na ożywienie umarłych, zombie i innych zjaw. Aby móc je stosować trzeba mieć pozwolenie gildii. Inne przypadki zakazane.

Alchemia - sztuka łączenia ze sobą pozornie bezwartościowych składników i tworzenie z nich niezwykle potężne mikstury. Mikstury mogą leczyć, chronić przed obrażeniami i magią itd.

Uzdrawianie - sztuka magiczna pozwalająca leczyć różne przypadłości i chronić przed nimi, na sobie, jaki i na innych.

Zaklinanie - trudna sztuka zaczarowywania broni lub pancerzy. Magowie o tych umiejętnościach potrafią stworzyć z zwykłego miecza, potężną magiczną broń. Niestety sztuka ta jest bardzo trudna, rzadko można spotkać maga o tych umiejętnościach. Poza tym zaklęta broń jest bardzo droga.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Amerraind RPG Strona Główna -> Amerraind Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Możesz pisać nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo

Elveron phpBB theme/template by Ulf Frisk and Michael Schaeffer
Copyright Š Ulf Frisk, Michael Schaeffer 2004


Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin