Amerraind RPG

FAQ Użytkownicy Grupy Galerie Rejestracja Zaloguj
Profil Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości Szukaj

Organizacje

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Amerraind RPG Strona Główna -> Amerraind
Autor Wiadomość
Samael
Zły i Straszny Admin (ale Człowiek)



Dołączył: 30 Wrz 2006
Posty: 1570
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 21:05, 05 Paź 2006    Temat postu: Organizacje

Organizacje:

Gildia Magów - Organizacja zrzeszająca osoby posiadające różnorakie umiejętności magiczne, począwszy od uzdrawiania, poprzez magie żywiołów aż do nekromancji. Magowie po przez wspólną prace i naukę starają się rozwijać swoje umiejętności i dążyć do doskonałości.

Siedziby:
Północno-wschodnia część Gór Brearskich - Wieża Magów
Akkia - siedziba magów

Członkowie:
Lern - Czarnoksiężnik

Rangi:
1. Uczeń
2. Iluzjonista
3. Czarodziej
4. Nauczyciel
5. Mag
6. Czarnoksiężnik
7. Mistrz Magii
8. Członek Rady
9. Arcymag

Bractwo Filidów -Organizacja zrzeszająca druidów wszystkich nacji. Jej forma działalności jest jednym z najlepiej strzeżonych sekretów Amerraind - jedyna dotychczasowa siedziba Bractwa znajduje się w puszczy - jest to Święty Dom Bractwa, lub po prostu gildia druidów. Adepci sztuki warzenia eliksirów i iluzji, a także astrologii, zjeżdżają tam ze wszystkich stron, by służyć Hiricine, uczyć się i medytować.

Siedziba:
Święty Dom Bractwa Filidów na Księżycowym Uroczysku

Rangi:
a) rangi formacyjne
1. Uczeń --> minimum 16 lat
2. Brat
3. Mnich
b) rangi właściwe bractwa
4. Filid --> minimum 20 lat
5. Tutor
5. Alchemik
6. Druid --> minimum 50 lat
7. Primus Magister (Naczelny Mag) --> minimum 80 lat
8. Wielki Mistrz Bractwa --> minimum 90 lat

Członkowie:
Finegas Lehel - Wielki Mistrz Bractwa

Mroczne Bractwo - gildia profesjonalnych złodziei i skrytobójców. Wielokrotnie została oskarżona o nielegalne działania, na tym się jednak skończyło. Bractwo uczy swoich nowicjuszy na prawdziwych niezauważalnych morderców i złodziei. Wielu z nich po naukach działa bez pozwolenia na własne korzyści.
Do organizacji należy też kilku wampirów.

Mieszkańcy Amerraind zdają sobie sprawę o istnieniu Bractwa. Większość zna też przynajmniej jedną siedzibę owej gildii. Nie zwracają jednak oni zbyt wielkiej uwagi na jej działalności, a to dla tego że nie chcą mieć z nimi nic wspólnego, obawiając się o własne życie.

Przystąpienie – Bractwo zrzesza nowych członków, tylko wtedy kiedy ten zabił lub wykazał się dużą umiejętnością złodziejską. Wtedy odwiedza go jeden z członków gildii i proponuje mu przystąpienie, opowiadając krótko o Mroczny Bractwie. Jeżeli chce należeć, zostaje ochrzczony magicznym tatuażem na prawej ręce, który po czasie można usunąć.

Obowiązki członków:
1. Członek jest oddany Mistrzowi i innym o wyższej randze. Nadane przez nich obowiązki i rozkazy, muszą zostać wykonane.
2. Bractwo nie ponosi odpowiedzialności za śmierć, oraz inne błędy członka. Działasz sam. Przyłapany podczas morderstwa odpowiada tylko za siebie.
3. Członkowie mają zakaz przekazywania tajnych informacji o Bractwie, innym nie zrzeszonym osobą. Złamanie tej przysięgi zsyła klątwę, równą śmierci.

Siedziby:
Akkia - dom Mrocznego Bractwa obok areny.
Gahr’brim - siedziba Mrocznego Bractwa (mieszkańcy Amerraind wiedza że istnieje gdzieś w górach, ale dokładne położenie znają członkowie gildii)

Członkowie:
Ar'norn (Samael) - Myślący

Rangi:
1. Niewtajemniczony
2. Nowicjusz
3. Złodziej
4. Strażnik
5. Stróż
6. Skrytobójca
7. Słuchający
8. Myślący
9. Opiekun
10. Mistrz

Straż Królewska - spory oddział żołnierzy władcy Amerraind, oddelegowany do garnizonu Akkii, by strzegł porządku w największym mieście na wyspie. Oddani władcy, zajmują się głównie problemami jego ludu. Składa się zarówno z doświadczonych byłych poszukiwaczy przygód, jak i wykształconych oficerów oraz specjalistów-rzemieślników.
Ogólnie działalności straży są pozytywnie odbierane przez mieszkańców Amerraind.

Siedziby:
Akkia - strażnica i koszary.
Garnizony w innych miastach oraz kilka oddzielnych posterunków w innych miejscach na wyspie.

Członkowie:
Avadur - Kapitan

Stopnie:
1. Rekrut
2. Wartownik
3. Kapral
4. Chorąży
5. Sierżant
6. Podporucznik
7. Porucznik
8. Kapitan

Gidia Handlarzy - do gildii nie należą byle jacy handlarze - aby przekroczyć jej progi trzeba mieć nie lada kapitał i prowadzić handel na dużą skalę - w końcu Akkia to główne miasto handlowe Amerraind, należy utrzymać poziom.

Siedziby:
Akkia - siedziba znajduje się w połowie głównej ulicy handlowej.
Stolica Amerraind – tam znajduje się główna siedziba gildii, chociaż większość twierdzi, że „główna, to ona jest tylko formalnie”.
Inne siedziby gildii znajdują się w każdym większym mieście Amerraind.

Członkowie:
Nostris De Morgan (Arai Ralza)

Rangi:
W gildii handlarzy nie istnieją rangi, powstała, aby można było handlować na równych prawach.

Gidia Rzemieślników - dzieli się na cechy, według tego, jakim rzemiosłem zajmują się jej przedstawiciele – o wiele bardziej zróżnicowana, niż gildia handlarzy, przede wszystkim bardziej dostępna. Do gildii nie należą konkretne osoby, a całe warsztaty rzemieślnicze.

Siedziby:
Akkia - siedziba znajduje się przy placu świątynnym, nie ma siedziby głównej
Każde miasto ma niezależną gildię.

Członkowie:

Rangi:
- podział na cechy


Coś jeszcze? Jakieś inne gildie? Piszcie w dziale pomysły.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Amerraind RPG Strona Główna -> Amerraind Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Możesz pisać nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo

Elveron phpBB theme/template by Ulf Frisk and Michael Schaeffer
Copyright Š Ulf Frisk, Michael Schaeffer 2004


Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin