Amerraind RPG

FAQ Użytkownicy Grupy Galerie Rejestracja Zaloguj
Profil Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości Szukaj

Granice Magii

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Amerraind RPG Strona Główna -> Pomysły
Autor Wiadomość
Samael
Zły i Straszny Admin (ale Człowiek)



Dołączył: 30 Wrz 2006
Posty: 1570
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 20:29, 14 Lut 2007    Temat postu: Granice Magii

Temat który stworzyłem z paru względów. I te nie bardzo mnie cieszą...

Lubię magię, czarodziejów, iluzjonistów i tym podobnych.
Bardzo lubię, ale są dwa rodzaje magii której nienawidzę.
1. Magia, niczym z Pottera która na szczęście nie dotyczy naszego tematu ^^.
2. Magia bez granic...
Można wszystko. Wystarczy tylko ruszyć szóstą rzęsom z lewej strony, kiwający się zębem numer 4 u góry lub zakręcić młynka uszami, a całe miasto w płomieniach...
I co się głupi Bardzie czepiasz? Przecież moja postać, jak pisałem w opisie to średnio zaawansowany mag i się tego trzymam. Nie wtrącaj się i umyj cycki...

A więc moi mili, temat ten stworzony przede wszystkim dla mnie. Tak...
Chce wiedzieć jaka jest ta granica w Amerraind? Jaka? Ile można?
Użytkownicy z postaciami o magicznych zdolnościach niech się odezwą...

PS. Nie pytajcie czy mam cycki xD.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Richard




Dołączył: 05 Sty 2007
Posty: 509
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 20:43, 14 Lut 2007    Temat postu:

[czepia się] Czemu tylko z magicznymi zdolnościami ? ja też chce się wypowiedzieć. Moge ? Wiem że, nie ale i tak to zrobie [/czepia się]


A więc ... według mnie, na każdą akcje powina przypadać rekacja (czytaj. po każdym zaklęciu, czrodziej odczuwa skutki uboczne.) Oraz każde silniejsze zaklęcie należy przygotowywać określoną ilości czasu ... A co do granic, to powiny być na poziomie stworzenia kuli ognia, zesłanie piorunow. Albo wprowadzic podział na magie subaktywną i abdaktywną(życia i śmierci, w takiej kolejności) i ustalić że magowie mogą korzystać tylko z sub, czyli brok tworzenia czegoś z niczego ... np, czarodziej nie może stworzyć kuli ognia z niczego, potrzebuje ogniska ... to by zachomowało czarodzieji ... mieli by wtedy podobną siłe do normalnych ludzi ...


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Samael
Zły i Straszny Admin (ale Człowiek)



Dołączył: 30 Wrz 2006
Posty: 1570
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 20:55, 14 Lut 2007    Temat postu:

Każdy może, tylko zależy mi na tych z magicznymi. Żeby potem kłótni i pretensji nie było.

Skutki uboczne już gdzieś były ustalane. Zmęczenie, brak kondycji itp.
Według mnie pomysł z zaklęciami jest dobry. Jakieś sile zaklęcie można wywołać jakąś dłuższą formułką, albo znakami. A te małe jakimś gestem, albo słowem. Często spotykane, więc u nas też można to wprawić w życie.

Chodzi mi jednak co zaliczymy do klasy potężnej, średniej i małej. Np. zamiana w zwierzę to zaklęcie wymagające długich studiów, czy odwrotnie. Ciągłe teleportowanie się w wybrane miejsce z nogami na miejscu to łatwizna, czy wysiłek?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Richard




Dołączył: 05 Sty 2007
Posty: 509
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 21:33, 14 Lut 2007    Temat postu:

Chodziło mi o gorsze skutki uboczne ... pamiętasz co z Damonem zrobiłem jak go smok zaatakowł ? Cała jego ręka była popażona ...


Może wszystko będzie zależeć od specjalizacji ? Np, Druid łatwo się przemienia, ale ma trudności z iluzją, stworzeniem ognia ... wiesz o co mi chodzi ?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Avorn




Dołączył: 13 Lut 2007
Posty: 270
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 21:56, 14 Lut 2007    Temat postu:

Myślę że trzeba to jakoś logicznie ułożyć. Można to zrobić tak :

1. Kinetyczne. Przesuwanie, podnoszenie, przyzywanie etc.
2. Naprawianie. Leczenia, Skłania przedmiotów, zasklepianie dziur etc.
3. Oddziaływanie Na Materie. Tworzenie Kul , ognia, prądu etc.
4. Oddziaływanie Na Pogodę. Burze, błyskawice, wiatry etc.
5. Oddziaływanie na Organizmy Żywe. Opętania, wymuszanie woli etc.
6. Przyzwania. Przyzywania istot z innych wymiarów etc.
7. Kreacja. Tworzenie czegoś z niczego.

Wszystko jest jednak zależne. Np. Próba zawładnięcia wolą istoty stawiającej opór może być trudniejsza od przyzwania np. Demona do tego świata.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Finegas Lehel




Dołączył: 28 Lis 2006
Posty: 421
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Lavrenpsellm

PostWysłany: Śro 22:22, 14 Lut 2007    Temat postu:

Według mnie przemiana powinna być albo sztuką wrodzoną (nie nabytą), albo powinna wymagać długiej nauki, przy czym sam akt powinien być prosty.

Według mnie granicą magii używanej na co dzień powinno być zabicie człowieka lub interakcja z siłą wyższą. Manipulowanie żywiołami - wywoływanie błyskawic itd. - to już chyba za wiele; nie mówię oczywiście o jakimś zaklęciu, które stwarza ogień albo dzięki któremu z narzędzia magicznego tryska woda. Ale wybicie źródła w litej skale - chyba za wiele... To samo co do wskrzeszania, czy tam szeroko pojętej nekromancji (no, może prócz czerpania tylko i wyłącznie siły/energii z trupów ^^)


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Amerraind RPG Strona Główna -> Pomysły Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Możesz pisać nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo

Elveron phpBB theme/template by Ulf Frisk and Michael Schaeffer
Copyright Š Ulf Frisk, Michael Schaeffer 2004


Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin