Amerraind RPG

FAQ Użytkownicy Grupy Galerie Rejestracja Zaloguj
Profil Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości Szukaj

Mała rewolucja?
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Amerraind RPG Strona Główna -> Pomysły
Autor Wiadomość
Arai Ralza
Demon (made in Heaven)



Dołączył: 30 Wrz 2006
Posty: 3910
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: z Ciemnogrodu

PostWysłany: Nie 13:07, 13 Maj 2007    Temat postu:

dobrze pomyślane, przyznaję. Zwracam honor.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Samael
Zły i Straszny Admin (ale Człowiek)



Dołączył: 30 Wrz 2006
Posty: 1570
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 13:15, 13 Maj 2007    Temat postu:

A dziękuję xD
Po prostu potrzebuję jedną umiejętność o specjalizacji tzw społecznej. Na razie mamy Charyzmę.
W TES III jest chyba podział na 8 umiejętności. Mają tam Osobowość i Szczęście. Można oderżnąć, a charyzmę w Osobowość. Tylko czy szczęście jako takie będzie potrzebne xD?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Samael
Zły i Straszny Admin (ale Człowiek)



Dołączył: 30 Wrz 2006
Posty: 1570
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 18:35, 15 Maj 2007    Temat postu:

A więc zrobiłem to sam --:

Umiejętności fizyczne - najlepsze dla klas o specjalizacji walki. Im wyższe są te współczynniki tym lepszy jest wojownik.
Przykładowa klasa: Wojownik, Paladyn, Rycerz

Siła - wpływa na to, jak potężne i dobre zadaje postać obrażenia z broni białej, pięściami itd. Określa siłę mięśni, jaki ciężar może unosić postać, jak szybko będzie się męczyć.
Im wyższa siła tym postać jest bardziej umięśniona.

Wytrzymałość - określa odporność postaci na zmęczenie i ataki przeciwników, wpływa na początkowe zdrowie oraz jak szybko postać może przyzwyczajać się do zmiennych warunków, zmianie klimatu, ile może wytrzymać bez pokarmu itd.

Umiejętności intelektualne/magiczne - doskonałe dla klas o specjalizacji magii. Odgrywa też ważną rolę u postaci z wyższym intelektem, które wcale nie muszą być dobrymi magami.
Przykładowe klasy: Mag, Mędrzec, Kapłan

Inteligencja - określa sprawność umysłową każdej postaci, jak szeroki wachlarz wiedzy posiada oraz jej zdolność do kreatywnego myślenia. Wpływa też na to jak szybko nasza postać może przyswoić nowe informacje lub zaklęcia.

Siła Woli - określa opanowanie, upór, skupienie i wytrzymałość umysłową postaci. Te cechy potrzebne są do odpierania magicznych ataków i skutecznego rzucania zaklęć.

Umiejętności złodziejski - doskonałe dla postaci o specjalizacji sprytu. Bez tych umiejętności nie można być dobrym złodziejem czy skrytobójcą.
Przykładowe klasy: Złodziej, Łowca, Skrytobójca

Zwinność - wpływa na to, jak szybko i zwinnie może poruszać się postać, określa odporność na zmęczenie, zdolność unikania ciosów, poziom skradania się, akrobatyki itd.
Postać z wysoką zwinnością powinna być zgrabna i szczupła.

Spostrzegawczość - pokazuje jak twoja postać czujna jest w zmianach w otoczeniu, czy dostrzega szczegóły, pułapki, jak szybko reaguje. Wpływa na celność, zdolność widzenia z daleka itd.

Umiejętności społeczne - wszystkie klasy społeczne, zwykli cywile i robotnicy. Klasy nieokreślone. Umiejętności te przede wszystkim ubarwiają każdą postać.
Przykładowe klasy: Książe, Kowal, Kupiec

Charyzma - to parametr określający zdolności wpływania postaci na swojego rozmówcę, przekonywania ich do określonych, słusznych lub niesłusznych działań. Mając wysoką charyzmę możemy zdobywać cenne informację, szpiegować, odwracać innych na naszą stronę, łatwiej zdobywać nowe znajomości. Postacie z taką umiejętnością potrafią też opowiadać historie lub baśń którą wszyscy bardzo chętnie słuchają.

Osobowość - określa poziom kultury, czar osobisty, a w pewnym stopniu również atrakcyjność fizyczną naszej postaci. Tacy bohaterowie zwracają uwagę, uwodzą, łatwiej nawiązują kontakty z innymi, nie są „niewidzialni”. Postać o kiepskiej osobowości będzie olewana przez wszystkich, ignorowana, nie znajdzie posłuchu.

Może być?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zynis




Dołączył: 24 Lut 2007
Posty: 826
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 18:37, 15 Maj 2007    Temat postu:

Bard, Łowca to raczej wojownik z umiejętnościmi magicznymi a nie Złodziej Razz

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Samael
Zły i Straszny Admin (ale Człowiek)



Dołączył: 30 Wrz 2006
Posty: 1570
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 19:11, 15 Maj 2007    Temat postu:

Cóż, wydawało mi się że spotkałem tą klasę jako specjalizacja sprytu. Ale możliwe xDD

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zynis




Dołączył: 24 Lut 2007
Posty: 826
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 19:12, 15 Maj 2007    Temat postu:

W D&D jest wojownikiem który ze zwierzętami może gadać...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Samael
Zły i Straszny Admin (ale Człowiek)



Dołączył: 30 Wrz 2006
Posty: 1570
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 19:48, 15 Maj 2007    Temat postu:

Dobra, dobra... to się jeszcze da zmienić Wink

Tylko nie usłyszałem odpowiedzi na pytanie: Czy może być?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zynis




Dołączył: 24 Lut 2007
Posty: 826
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 20:07, 15 Maj 2007    Temat postu:

Tak. Może być.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Amerraind RPG Strona Główna -> Pomysły Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3
Strona 3 z 3

 
Skocz do:  
Możesz pisać nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo

Elveron phpBB theme/template by Ulf Frisk and Michael Schaeffer
Copyright Š Ulf Frisk, Michael Schaeffer 2004


Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin