Amerraind RPG

FAQ Użytkownicy Grupy Galerie Rejestracja Zaloguj
Profil Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości Szukaj

Mała rewolucja?
Idź do strony 1, 2, 3  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Amerraind RPG Strona Główna -> Pomysły
Autor Wiadomość
Arai Ralza
Demon (made in Heaven)



Dołączył: 30 Wrz 2006
Posty: 3910
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: z Ciemnogrodu

PostWysłany: Czw 19:52, 01 Mar 2007    Temat postu: Mała rewolucja?

Ostatnio uznałam, że możnaby się czymś takim zająć. Chodzi mi o... karty postaci, jak z porządnego RPG. Gracze mniej więcej wiedzą, o co mi chodzi - współczynniki Siły, Inteligencji, etc...

Chodzi mi o to, aby postać nie była idealna - aby gracz rozdzielił punkty wedle woli i wtedy postać miałaby "specjalizację" - wysoka inteligencja do czarów, siła dla wojownika... Wydaje mi się, że w ten sposób będzie łatwiej prowadzić pojedynki i trochę zmiejszyć ryzyko, że dostaniemy półboga do gry. Hm?

PS: Myślałam osobiście nad kartą z NWN, bo jest najprostsza. Mogę taką pokazać, jeśli sobie życzycie.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Avorn




Dołączył: 13 Lut 2007
Posty: 270
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 17:17, 02 Mar 2007    Temat postu:

Pokaż.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Arai Ralza
Demon (made in Heaven)



Dołączył: 30 Wrz 2006
Posty: 3910
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: z Ciemnogrodu

PostWysłany: Pią 19:41, 02 Mar 2007    Temat postu:

Okey... Karta wygląda mniej więcej w ten sposób

Siła (10)
Zręczność (8 )
Kondycja (8 )
Mądrość (8 )
Inteligencja (6)
Charyzma (6)

Gracz może dodać do umiejętność trzydzieści punktów.
Zręczność odpowiada za szybkość i refleks postaci - dobra dla łuczników, łotrzyków i wojowników w lekkich zbrojach.
Kondycja - odpowiada za zdrowie postaci
Mądrość - to wiedza, spostrzegawczość, siła woli - ważna rzecz dla magów
Inteligencja - to zdolność do nauki i umiejętność logicznego myślenia, odpowiada też za odporność na czary; z niej rzuca się zaklęcia (jakokolwiek to brzmi); Ważne! Osoby z inteligencją poniżej 10 punktów to analfabeci.
Charyzma i siła są chyba oczywiste.
Każdą umiejętność można dociągnąć najwyżej do poziomu 18.

Przykładowa karta postaci, uzupełniona przeze mnie, dla Ralzy
Siła (10) + 2 = 12
Zręczność (8 ) + 5 = 13
Kondycja (8 ) + 3 = 11
Mądrość (8 ) + 3 = 12
Inteligencja (6) + 6 = 12
Charyzma (6) + 11 = 17

Jak widać głównie dopakowane do charyzmy i zręczności


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Branwen




Dołączył: 30 Wrz 2006
Posty: 290
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Sileatra

PostWysłany: Pią 21:17, 02 Mar 2007    Temat postu:

Mi sie podoba Razz a w jaki sposób będziemy to zwiększać w trakcie gry? bo chyba powinna być taka opcja ;D

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Arai Ralza
Demon (made in Heaven)



Dołączył: 30 Wrz 2006
Posty: 3910
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: z Ciemnogrodu

PostWysłany: Pią 21:22, 02 Mar 2007    Temat postu:

No teoretycznie to rośnie z doświadczeniem, ale u nas nie ma za bardzo jak nabijać doświadczenia, prawda? Wink Trzeba by wymyślić inny system.

Po namyśle przyszło mi do głowy, że najlepsze byłyby artefakty - aby starsi gracze mogli dobrać po jednym artefakcie, który podnosiłby daną umiejętność - powiedzmy, losowo ^^


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zynis




Dołączył: 24 Lut 2007
Posty: 826
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 22:48, 02 Mar 2007    Temat postu:

To ja może moją kartą zarzuce.

Siła(10) + 4 = 14
Zręczności(8) + 9 = 17
Kondycja(8) + 4 = 12
Mądrość(8) + 5 = 11
Inteligencja(6) + 6 = 12
Charyzma(6) + 2 = 8


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Avorn




Dołączył: 13 Lut 2007
Posty: 270
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 0:14, 03 Mar 2007    Temat postu:

Siła (10) + 0 = 10
Zręczność (8 ) + 10 = 18
Kondycja (8 ) + 2 = 10
Mądrość (8 ) + 4 = 12
Inteligencja (6) + 9 = 15
Charyzma (6) + 5 = 11


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Arai Ralza
Demon (made in Heaven)



Dołączył: 30 Wrz 2006
Posty: 3910
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: z Ciemnogrodu

PostWysłany: Sob 0:33, 03 Mar 2007    Temat postu:

Widzę, że chyba się przyjęło Wink Można dla nowych zrobić wzorcowe karty postaci dla odpowiednich klas, co wy na to?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Samael
Zły i Straszny Admin (ale Człowiek)



Dołączył: 30 Wrz 2006
Posty: 1570
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 11:42, 03 Mar 2007    Temat postu:

Dla mnie lepiej by było gdyby każdy miał np 30 i mógł je rozłożyć na te 6 umiejętności. A podczas gry umiejętności nie rosną tylko są takie jakie ustawiliśmy.
W ten sposób postaci idealnych na pewno nie będzie Wink


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Arai Ralza
Demon (made in Heaven)



Dołączył: 30 Wrz 2006
Posty: 3910
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: z Ciemnogrodu

PostWysłany: Sob 17:27, 03 Mar 2007    Temat postu:

Czyli zostają ustalenia z początku, tylko bez zwiększania umiejęności - super, że pomysł się przyjął - będzie ułatwienie. Teraz trzeba tylko dodać taki punkt do zapisów.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Samael
Zły i Straszny Admin (ale Człowiek)



Dołączył: 30 Wrz 2006
Posty: 1570
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 17:41, 03 Mar 2007    Temat postu:

Arai Ralza napisał:
Siła (10)
Zręczność (8 )
Kondycja (8 )
Mądrość (8 )
Inteligencja (6)
Charyzma (6)


A to zostaje? Każdy użytkownik ma te umiejętności po czym sobie dodaje resztę?Ale jakbym nie chciał mieć tyle siły?
Może zróbmy te podstawowe inne dla każdej rasy?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Arai Ralza
Demon (made in Heaven)



Dołączył: 30 Wrz 2006
Posty: 3910
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: z Ciemnogrodu

PostWysłany: Sob 17:44, 03 Mar 2007    Temat postu:

To znaczy, powiem tak: kartę wzięłam żywcem z NWN, mogę sprawdzić, czy dla różnych ras są różne bazowe punkty albo po prostu te 46 punktów dodamy do tych trzysiestu i niech się bawią z 76 punktami, hm?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Samael
Zły i Straszny Admin (ale Człowiek)



Dołączył: 30 Wrz 2006
Posty: 1570
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 17:51, 03 Mar 2007    Temat postu:

Widzę że z NWN Wink

Jak dla mnie są dwa wyjścia:

1. Każda ras ma własne bazowe punkty + punkty dodane przez użytkownika (np. 30)
2. Tak jak Gab wyżej Wink

Może zrobimy też jakieś ograniczenia. Np. nie można mieć więcej punktów w jednej umiejętności niż 10, bo dziesięć to mistrz. Lub zabawa w procenty i promile xD...


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Arai Ralza
Demon (made in Heaven)



Dołączył: 30 Wrz 2006
Posty: 3910
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: z Ciemnogrodu

PostWysłany: Sob 17:52, 03 Mar 2007    Temat postu:

W NWN można było podrasować postać do 18 punktów - ja bym przy tym została. A punkty bazowe już lecę sprawdzić, bo szczerze, to z półorka brałam bazę, więc możliwe, że to rasowe jest Wink

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Samael
Zły i Straszny Admin (ale Człowiek)



Dołączył: 30 Wrz 2006
Posty: 1570
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 17:57, 03 Mar 2007    Temat postu:

Wiem, ale ja bym to wolał jakoś zaokrąglić. Może 20?
0-5 - cienias
6-10 - początkujący
11-15 - podstawowy
16-20 - mistrz


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Arai Ralza
Demon (made in Heaven)



Dołączył: 30 Wrz 2006
Posty: 3910
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: z Ciemnogrodu

PostWysłany: Sob 17:59, 03 Mar 2007    Temat postu:

Mistrza jak już, to 18-20, bo za duży rozmach jest. Powiedzmy...

0-5 słaby
5-11 przeciętny
12- 18 doświadczony
18 - 20 Mistrz


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Samael
Zły i Straszny Admin (ale Człowiek)



Dołączył: 30 Wrz 2006
Posty: 1570
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 18:33, 03 Mar 2007    Temat postu:

Może być Wink

Ja wolałbym sposób pierwszy. Wiadomo przecież że wszystkie rasy się różnią. Głupio gdyby troll miał siłę 1 i inteligencje 19 ^^


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Arai Ralza
Demon (made in Heaven)



Dołączył: 30 Wrz 2006
Posty: 3910
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: z Ciemnogrodu

PostWysłany: Sob 18:36, 03 Mar 2007    Temat postu:

Bard, to które rasy trzeba uwzględnić? Ludzi, elfy, drowy, krzyżówki... coś jeszcze? Ach, zapomnniałabym - ork Wink

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Samael
Zły i Straszny Admin (ale Człowiek)



Dołączył: 30 Wrz 2006
Posty: 1570
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 18:41, 03 Mar 2007    Temat postu:

Gab, spójrz w temat rasy Wink...
Mogę się tym zająć. Tylko trzeba ustawić dostępną liczbę punktów.

Siła
Zręczność
Kondycja (może zmienić na Wytrzymałość?)
Mądrość (może zmienić na Silę Woli jak w TES?)
Inteligencja
Charyzma

Może jeszcze jakieś?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Arai Ralza
Demon (made in Heaven)



Dołączył: 30 Wrz 2006
Posty: 3910
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: z Ciemnogrodu

PostWysłany: Sob 18:44, 03 Mar 2007    Temat postu:

Kondycję można zmienić, ale Mądrość bym zostawiła, bo Siła Woli nie zgadza się z opisem - ta umiejętność odpowiada też za spostrzegawczość i umiejetność nauki, z tego, co pamiętam Wink

No to ja karty zrobię, ale dopiero wieczorem dam Wink


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Samael
Zły i Straszny Admin (ale Człowiek)



Dołączył: 30 Wrz 2006
Posty: 1570
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 18:47, 03 Mar 2007    Temat postu:

No nie wiem. W sumie spostrzegawczość i umiejętność nauki, to nie tylko zdolności magiczne. Trzeba to rozdzielić.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Arai Ralza
Demon (made in Heaven)



Dołączył: 30 Wrz 2006
Posty: 3910
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: z Ciemnogrodu

PostWysłany: Sob 18:51, 03 Mar 2007    Temat postu:

To można zrobić osobno "mądrość" i "siłę woli".

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Samael
Zły i Straszny Admin (ale Człowiek)



Dołączył: 30 Wrz 2006
Posty: 1570
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 18:56, 03 Mar 2007    Temat postu:

Ale czy spostrzegawczość i tą całą resztę można nazwać mądrością? Chociaż w sumie...
Cholera, gubię się... ^^


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Arai Ralza
Demon (made in Heaven)



Dołączył: 30 Wrz 2006
Posty: 3910
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: z Ciemnogrodu

PostWysłany: Sob 18:56, 03 Mar 2007    Temat postu:

Taka była definicja w NWN, ja tylko przepisałam Wink

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Samael
Zły i Straszny Admin (ale Człowiek)



Dołączył: 30 Wrz 2006
Posty: 1570
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 16:33, 04 Mar 2007    Temat postu:

Ja proponuje:

Siła - ile i jak silne obrażenia zadaje postać, umiejętności posługiwania się bronią itp.

Inteligencja - zdolność uczenia się i umiejętność logicznego myślenia, sprawność umysłowa, zdolność adaptacji do nowych warunków i wykonywania nowych zadań, zdolność aktywnego przetwarzania informacji.

Siła Woli - zdolność do odpierania i rzucania magicznych ataków, oraz ich skuteczność.

Zwinność (Zręczność) - czyli szybkość, zdolność do unikania ciosów. Celność, skradanie się itd.

Wytrzymałość - odporność postaci na ciosy, zmęczenie, brak pokarmu i wszystkie inne potrzeby ^^

Charyzma - łatwiejsze nawiązywanie kontaktów z innymi, łatwiejsze zdobywanie cennych informacji itd.

A mądrość to hmm... umiejętność podejmowania uzasadnionych decyzji, które w dłuższej perspektywie przynoszą pozytywne rezultaty. Mądrość to umiejętność praktycznego wykorzystywania posiadanej wiedzy, inteligencji. Potrzebne nam to?

Coś jeszcze?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Arai Ralza
Demon (made in Heaven)



Dołączył: 30 Wrz 2006
Posty: 3910
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: z Ciemnogrodu

PostWysłany: Nie 16:39, 04 Mar 2007    Temat postu:

Można wywalić mądrość, skoro już rozbiliśmy ją na dwa. Po prostu za spostrzegawczość będzie odpowiadała inteligencja. Więcej chyba nie trzeba. No i przydałoby się zrobić jakieś zestawienie cech potrzebnych dla danej profesji, hm?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Samael
Zły i Straszny Admin (ale Człowiek)



Dołączył: 30 Wrz 2006
Posty: 1570
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 16:46, 04 Mar 2007    Temat postu:

Mamy przynajmniej jakiś podział na specjalizacje:

Siła i wytrzymałość dobra dla postaci szanujących walkę.
Siła Woli i inteligencja dla magów.
Zwinność i Charyzma dla złodziei, cwaniaczków itp.

Bardziej rozstawiać nie potrzeba Wink

Mamy więc 6 umiejętności. Suma punktów mogłaby wynosić 40.
15 dostajemy rozdzielone przy wyborze rasy
Resztę sami układamy


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Arai Ralza
Demon (made in Heaven)



Dołączył: 30 Wrz 2006
Posty: 3910
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: z Ciemnogrodu

PostWysłany: Nie 16:48, 04 Mar 2007    Temat postu:

Suma punktów do dodania, czy łącznie z bazowymi?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Samael
Zły i Straszny Admin (ale Człowiek)



Dołączył: 30 Wrz 2006
Posty: 1570
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 16:56, 04 Mar 2007    Temat postu:

15 to bazowe. Dla każdej rasy inne.
A 25 ustala gracz. Chociaż wtedy granica każdej umiejętności to 10...
Hmm... Nie. Inaczej.

Jeżeli max to 20 na jedną umiejętność to...

W jednej umiejętności można być mistrzem - 20
W dwóch doświadczonym - ok 15x2
W dwóch przeciętnym - ok. 10x2
W jednej słabym - 5

Sumując to wszystko wychodzi 75
Z tego wyciągniemy 25 na bazowe, a 50 ustala gracz i nie musi stosować się do tego wyżej. Może być doświadczonym w 4 umiejętnościach a resztę cienias.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Arai Ralza
Demon (made in Heaven)



Dołączył: 30 Wrz 2006
Posty: 3910
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: z Ciemnogrodu

PostWysłany: Nie 17:05, 04 Mar 2007    Temat postu:

No dobra, tak może być. Mam zrobić bazowe karty dla ras?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Samael
Zły i Straszny Admin (ale Człowiek)



Dołączył: 30 Wrz 2006
Posty: 1570
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 17:07, 04 Mar 2007    Temat postu:

Też bym chciał dać coś od siebie. Ale możesz zrobić, bo mnie tu zaraz nie będzie. Jakby co to poprawię Wink

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Arai Ralza
Demon (made in Heaven)



Dołączył: 30 Wrz 2006
Posty: 3910
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: z Ciemnogrodu

PostWysłany: Nie 17:09, 04 Mar 2007    Temat postu:

Samael napisał:
Jakby co to poprawię Wink


Dzięki, że we mnie wierzysz xD Dobra, to ja się zabieram za karty, pewnie i tak przydadzą się poprawki Wink


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Samael
Zły i Straszny Admin (ale Człowiek)



Dołączył: 30 Wrz 2006
Posty: 1570
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 17:12, 04 Mar 2007    Temat postu:

Dziękuje że trafnie odbierasz moje odpowiedzi xD

Trzymaj się opisów, a wszystko będzie dobrze Wink. Oczywiście prawie dobrze ^^...


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Arai Ralza
Demon (made in Heaven)



Dołączył: 30 Wrz 2006
Posty: 3910
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: z Ciemnogrodu

PostWysłany: Nie 17:41, 04 Mar 2007    Temat postu:

Dobra, zrobiłam tak:

ludzie
Siła 5
Zwinność 3
Inteligencja 6
Siła Woli 4
Charyzma 3
Wytrzymałość 4


elfy
Siła 3
Zwinność 5
Inteligencja 4
Siła Woli 5
Charyzma 5
Wytrzymałość 3

orki
Siła 8
Zwinność 3
Inteligencja 4
Siła Woli 3
Charyzma 1
Wytrzymałość 5

krasnoludy
Siła 5
Zwinność 2
Inteligencja 5
Siła Woli 4
Charyzma 3
Wytrzymałość 6

wampiry
Siła 3
Zwinność 6
Inteligencja 4
Siła Woli 3
Charyzma 5
Wytrzymałość 4

trolle
Siła 9
Zwinność 2
Inteligencja 2
Siła Woli 4
Charyzma 1
Wytrzymałość 7

drowy
Siła 5
Zwinność 4
Inteligencja 4
Siła Woli 5
Charyzma 4
Wytrzymałość 3


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Laelia




Dołączył: 24 Lut 2007
Posty: 59
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 0:02, 05 Mar 2007    Temat postu:

I ile można punktów rozdzielić, bo się pogubiłam? oO

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Arai Ralza
Demon (made in Heaven)



Dołączył: 30 Wrz 2006
Posty: 3910
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: z Ciemnogrodu

PostWysłany: Pon 0:05, 05 Mar 2007    Temat postu:

50 punktów Wink

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Laelia




Dołączył: 24 Lut 2007
Posty: 59
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 0:24, 05 Mar 2007    Temat postu:

Czyli że ja miałabym jakoś tak:

Siła 5 + 4 = 9
Zwinność 3 + 7 = 9
Inteligencja 6 + 15 = 20
Siła Woli 4 + 12 = 15
Charyzma 3 + 7 = 13
Wytrzymałość 4 + 5 = 9


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Grontahr




Dołączył: 25 Lut 2007
Posty: 412
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 11:11, 05 Mar 2007    Temat postu:

Ja miałbym tak:

Siła 8 + 12 = 20
Zwinność 3 + 10 = 13
Inteligencja 4 + 4 = 8
Siła Woli 3 + 5 = 8
Charyzma 1 + 4 = 5
Wytrzymałość 5 + 10 = 15

Puszka chyba ma być 1 słaby. Wink

I czemu w statystkach rasowych nie ma demona? Wink


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Samael
Zły i Straszny Admin (ale Człowiek)



Dołączył: 30 Wrz 2006
Posty: 1570
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 11:19, 05 Mar 2007    Temat postu:

Ludzie zwolnijcie wy trochę. Przecież to jeszcze nie sprawdzone i nie wiadomo jak to będzie jeszcze wyglądać ^^.
Dam wam znać kiedy, a potem zamiast tu dodacie to w opisach, a ja sprawdzę czy się wszystko zgadza Wink


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Samael
Zły i Straszny Admin (ale Człowiek)



Dołączył: 30 Wrz 2006
Posty: 1570
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 11:58, 05 Mar 2007    Temat postu:

Parę zmian zrobiłem. Te w nawiasie to moje propozycje Wink

ludzie
Siła 5 (4)
Zwinność 3
Inteligencja 6
Siła Woli 4
Charyzma 3 (4)
Wytrzymałość 4


elfy
Siła 3
Zwinność 5 (4)
Inteligencja 4 (5) -krasnale mądrzejsze od elfów ^^?
Siła Woli 5
Charyzma 5
Wytrzymałość 3

orki
Siła 8
Zwinność 3
Inteligencja 4
Siła Woli 3
Charyzma 1 (2) –opuściłaś jeden punkt więc dodałem go tutaj Wink
Wytrzymałość 5

krasnoludy
Siła 5
Zwinność 2
Inteligencja 5
Siła Woli 4
Charyzma 3
Wytrzymałość 6

wampiry
Siła 3
Zwinność 6 (5)
Inteligencja 4 (5)
Siła Woli 3
Charyzma 5
Wytrzymałość 4

trolle
Siła 9
Zwinność 2
Inteligencja 2
Siła Woli 4 (3)
Charyzma 1 (2) - może nie są piękne, ale z ludźmi dogadać się potrafili xD
Wytrzymałość 7

drowy
Siła 5
Zwinność 4 (6) - w „Ojczyźnie” najlepiej to widać
Inteligencja 4
Siła Woli 5
Charyzma 4 (2) - raczej uprzejme to one nie są ^^
Wytrzymałość 3


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Arai Ralza
Demon (made in Heaven)



Dołączył: 30 Wrz 2006
Posty: 3910
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: z Ciemnogrodu

PostWysłany: Pon 19:59, 05 Mar 2007    Temat postu:

Dobra, twoja wersja jak najbardziej dobra.

A demona nie ma, bo ja tego nie umiem zrobić ^^'


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Samael
Zły i Straszny Admin (ale Człowiek)



Dołączył: 30 Wrz 2006
Posty: 1570
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 10:27, 06 Mar 2007    Temat postu:

Zastanawiam się czy te 25 to nie za mało.
W sumie, jak doda się pozostałe to chyba bazowe nie mają wielkiego znaczenia...
Może powinniśmy zwiększyć bazowe np. do 35, a reszta to kolejne 35 i w sumie byłoby razem 70.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Samael
Zły i Straszny Admin (ale Człowiek)



Dołączył: 30 Wrz 2006
Posty: 1570
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 10:52, 08 Mar 2007    Temat postu:

Zwiększyłem więc punkty bazowe do 35. Wychodzi więc na to że dodajemy drugie 35. Ras jest trochę więcej więc zaraz się nimi zajmę...

ludzie
Siła 5
Zwinność 5
Inteligencja 8
Siła Woli 5
Charyzma 6
Wytrzymałość 6


elfy
Siła 5
Zwinność 5
Inteligencja 6
Siła Woli 8
Charyzma 6
Wytrzymałość 5

orki
Siła 9
Zwinność 5
Inteligencja 4
Siła Woli 4
Charyzma 5
Wytrzymałość 8

krasnoludy
Siła 7
Zwinność 4
Inteligencja 6
Siła Woli 5
Charyzma 6
Wytrzymałość 7

wampiry
Siła 4
Zwinność 6
Inteligencja 8
Siła Woli 5
Charyzma 7
Wytrzymałość 5

trolle
Siła 12
Zwinność 3
Inteligencja 3
Siła Woli 4
Charyzma 3
Wytrzymałość 10

drowy
Siła 6
Zwinność 7
Inteligencja 6
Siła Woli 6
Charyzma 4
Wytrzymałość 6


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Samael
Zły i Straszny Admin (ale Człowiek)



Dołączył: 30 Wrz 2006
Posty: 1570
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 16:00, 10 Mar 2007    Temat postu:

<_<
>_>

Rozumiem że się zgadzacie?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Arai Ralza
Demon (made in Heaven)



Dołączył: 30 Wrz 2006
Posty: 3910
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: z Ciemnogrodu

PostWysłany: Sob 16:09, 10 Mar 2007    Temat postu:

No a dlaczego mamy się nie zgodzić? Wink

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Sezu




Dołączył: 09 Mar 2007
Posty: 147
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 16:56, 10 Mar 2007    Temat postu:

ja jestm na NIE. jak ktos nei grał w prawdziwe RPG(papierowe), to będzie miał kłopoty.


NP. JA!


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Arai Ralza
Demon (made in Heaven)



Dołączył: 30 Wrz 2006
Posty: 3910
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: z Ciemnogrodu

PostWysłany: Sob 17:27, 10 Mar 2007    Temat postu:

Sezu - według mnie to jest dość łopatologiczne, tym bardziej, że bazy dla ras są gotowe, łącznie z opisami umiejętności. Sama kiedyś byłam laikiem i nie pamiętam, żebym miała z kartą postaci jakikolwiek problem.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zynis




Dołączył: 24 Lut 2007
Posty: 826
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 18:11, 10 Mar 2007    Temat postu:

A wt NWN, Diablo, Sacred, BG grałeś ? To przecierz to samo jest ...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Samael
Zły i Straszny Admin (ale Człowiek)



Dołączył: 30 Wrz 2006
Posty: 1570
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 20:10, 10 Mar 2007    Temat postu:

A w czym jest problem Oo?
Do punktów bazowych dodajesz 35 i... koniec. Dla mnie to dobry sposób na postacie doskonałe.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Laelia




Dołączył: 24 Lut 2007
Posty: 59
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 19:18, 11 Mar 2007    Temat postu:

banalne. mamy już się za to zabierać?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Amerraind RPG Strona Główna -> Pomysły Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony 1, 2, 3  Następny
Strona 1 z 3

 
Skocz do:  
Możesz pisać nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo

Elveron phpBB theme/template by Ulf Frisk and Michael Schaeffer
Copyright Š Ulf Frisk, Michael Schaeffer 2004


Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin